Skip to main content

TIPS ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΥΓΙΗ ΠΟΔΙΑ

Τα πόδια είναι το βασικό σημείο στήριξης του σώματος μας ! Πόσοι όμως ξέρουμε να τα φροντίζουμε σωστά ;
Το πρώτο βασικό λάθος που κάνουμε είναι η επιλογή των παπουτσιών μας.

Επιλέγετε με προσοχή τα παπούτσια που φοράτε;
Τα παπούτσια  πρέπει να είναι μαλακά και άνετα.Αποφεύγουμε τα στενά η μυτερά ,τα πάρα πολυ ψηλά,(δημιουργία κάλων σκληρύνσεων κ.α ) καθώς και το να περπατάμε ξυπόλητοι.


Σημαντικό κομμάτι στην υγεία των ποδιών είναι τόσο η καθαριότητα αλλά και το πόσο καλά τα σκουπίζουμε μετά το μπάνιο.Η υγρασία είναι υπεύθυνη για μύκητες ή την δημιουργία πολλών δερματικών παθήσεων ανάμεσα στα δάχτυλα (πόδι αθλητή).Όταν για κάποιο λόγο αδυνατούμε να τα σκουπίσουμε σχολαστικά μπορούμε να τα στεγνώσουμε με πιστολάκι.
Τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε συνήθως είναι κρέμες του εμπορίου που ναι μεν προσφέρουν προσωρινά ένα είδος ενυδάτωσης αλλά οι ανάγκες του δέρματος είναι συνήθως μεγαλύτερες.Μια κρέμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ουρία φροντίζει αποτελεσματικά και σε περιπτώσεις κάλων ή σκληρύνσεων.
 Η συνήθεια να μουλιάζουμε τα πόδια και να τα τρίβουμε έπειτα ή ακόμη να τα τρίβουμε ξερά μπορεί αντί για καλύτερα να επιδεινώσει ένα δερματικό πρόβλημα.
Το ξηρό τρίψιμο αγριεύει την περιοχή της φτέρνας δημιουργεί γραμμές και καμιά φορά και πόνο.
Όσο πιο καλά είναι ενυδατωμένο το δέρμα την ώρα που του προκαλούμε τριβή τόσο πιο καλό το αποτέλεσμα. Πριν βάλουμε τα πόδια στο νερό ,με την προϋπόθεση ότι είναι καθαρά μπορούμε να βάλουμε κρέμα ή όταν τα αφαιρούμε από την λεκάνη να τα σκουπίζουμε και να ενυδατώσουμε.Έπειτα προχωράμε στο στάδιο της τριβής με ράσπα πχ.
Πολλές φορές δημιουργούμε πρόβλημα σε ένα καλό οπτικά πόδι χωρίς να υπάρχει λόγος.Δεν χρειάζεται να τρίβουμε κάθε φορά τα πόδια μας γιατί ερεθίζουμε την περιοχή την ενεργοποιούμε.Όταν δεν υπάρχουν ξερά σημεία σκασμένες φτέρνες κάλοι κλπ μπορεί μια καλή κρέμα να μας ενυδατώσει ή  ένα πίλινγκ με απολέπιση μπορεί να πάρει ελαφρά τα νεκρά κύτταρα.
     https://www.bbay.gr/bb/viewcategory.asp?sc=76

Comments