Skip to main content

Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΜΙΜΟΝΙΜΟΥ ΒΕΡΝΙΚΙΟΥ


Η επιλογή του βερνικιού πρέπει να είναι συνδυασμός πολλών παραγόντων και όχι μόνο του κόστους του προϊόντος.

Τα συνήθη κριτήρια επιλογής ενός ημιμόνιμου είναι :

1. Η τιμή αγοράς του σε σχέση με τα ml (Αν διαιρέσουμε τα ml με την τιμή θα δούμε πόσο μας κοστίζει το 1ml και τι μας  συμφέρει να αγοράσουμε).
2. Η χώρα κατασκευής καθώς και οι προδιαγραφές υλικών(να αναγράφουν τα συστατικά τους τα οποία καλό είναι να διερευνήσουμε όσο αυτό είναι εφικτό).
3. Να χρειάζονται 2 στρώσεις στην εφαρμογή.
4. Να είναι συμβατό με άλλες εταιρείες.
5. Να υπάρχει  μεγάλη γκάμα χρωμάτων.
6. Να μην κιτρινίζει το λευκό τους ή να μη ζαρώνει το μαύρο.
7. Το πινέλο βαφής του  να είναι βολικό στην εφαρμογή.
8. Η υποστήριξη της εταιρίας σε θέματα τεχνικής φύσης.
9. Η διάρκεια και η αντοχή του στο νύχι.


Πολλοί επαγγελματίες επικεντρώνονται μόνο στον πρώτο παράγοντα που αφορά την τιμή του προϊόντος και δεν τους ενδιαφέρουν τα άλλα στοιχεία ή δεν δίνουν την πρέπουσα σημασία.

Αυτό έχει άμεσο αντίκτυπο τόσο στην υγεία του πελάτη όσο και του επαγγελματία. Μην ξεχνάμε ότι όλα τα υγρά είναι χημικά. Η εισπνοή  ή η απορρόφηση μέσω του δέρματος ή του νυχιού  σε βάθος χρόνου δύναται να προκαλέσει ανεπανόρθωτες ασθένειες ειδικά αν αυτά είναι τοξικά και εμπεριέχονται σε μεγάλη ποσότητα μέσα στο υλικό. Εκτός αυτού δύναται να υπάρξει αλλεργική αντίδραση από ορισμένα χημικά συστατικά ή να υπάρχουν ουσίες που έχουν απαγορευτεί διεθνώς όπως η φορμαλδεϋδη, αν είναι πάνω από κάποια ποσότητα.

Πολύ σημαντικό όμως είναι η ποιότητα της δουλειάς του επαγγελματία σε σχέση με τα υλικά που χρησιμοποιεί αλλά και το πως χτίζει το δικό του brand.

Για παράδειγμα το λευκό χρώμα στο ημιμόνιμο βερνίκι SOLO PRO ή στο βερνίκι ΤRENDY που θα δείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα  www.bbay.gr/bb/viewcategory.asp?sc=4 ,  το λευκό χρώμα έχει εξαιρετική συμπεριφορά. Στρώνει υπέροχα στο νύχι, δεν κιτρινίζει και δεν ζαρώνει.

Σκεφτείτε επίσης πόσο σημαντικό είναι για τον πελάτη να έχουμε βαθιά γνώση για τα υλικά που χρησιμοποιούμε και να τον ενημερώνουμε για το λόγο που επιλέγουμε τα συγκεκριμένα βερνίκια.  Ο πελάτης θα εκτιμήσει τις γνώσεις μας, θα μας εμπιστευτεί και η αξία μας θα μεγιστοποιηθεί .

Η χώρα προέλευσης πολλές φορές επηρεάζει την απόφασή του να συνεχίσει με εμάς ή οχι. Αν θεωρήσει ότι του βάζουμε ότι φθηνότερο υπάρχει στο χέρι και του χρεώνουμε ακριβά την υπηρεσία μας,  δε θα μας ξαναεμπιστευτεί εύκολα. Πολλές φορές νομίζουμε ότι ο πελάτης είναι αδαής. Τα πράγματα δεν είναι έτσι. Ο πελάτης θέλει το σεβασμό μας, θέλει να είμαστε σωστοί επαγγελματίες. Ο πελάτης έχει άμεση πρόσβαση στο διαδίκτυο και θα ψάξει να δει ποια είναι η μάρκα που χρησιμοποιούμε, πόσο έχει, τι συστατικά έχει και την προέλευση του. 
Ένα ημιμόνιμο βερνίκι που επιλέξαμε από ένα κατάστημα για παράδειγμα παιδικών παιχνιδιών ή χύμα από ένα καταστήματα κάποιας χώρας που επένδυσε στην Ελληνική αγορά αλλά ακόμα δεν έχει χτίσει το κύρος της στις συνειδήσεις των ανθρώπων λόγω κακής ποιότητας   προϊόντων, δύναται να γκρεμίσει σε μια στιγμή αυτό που έφτιαξε με κόπο για πολλά χρόνια.

Στο marketing υπάρχει ένα ρητό που λέει "Τrust is like a paper, once it's crumpled it CAN'T be perfect AGAIN" . Στα Ελληνικά αν το μεταφράσουμε αυτό λέει:  " H Εμπιστοσύνη είναι σαν το χαρτί , αν αυτό τσαλακωθεί μια φορά,  δεν μπορεί να ξαναγίνει τέλειο"

Comments