Skip to main content

ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΘΥΜΩΜΕΝΟ ΠΕΛΑΤΗ;

Η εξυπηρέτηση των πελατών και η γνώση της σωστής διαχείρισης τωνπαραπόνων είναι πολύ σημαντικά στοιχεία που συμβάλλουν στην ενίσχυση της φήμης της εταιρίας και την  αφοσίωση των πελατών.
Η έρευνα έχει δείξει ότι για κάθε παράπονο κάποιου πελάτη στο διαδίκτυο αντιστοιχούν κατά μέσο όρο 25 ακόμη πελάτες που αισθάνονται το ίδιο αλλά απέφυγαν να μιλήσουν. Σήμερα ειδικά η διαχείριση των παραπόνων έχει τεράστια σημασία  δεδομένης της ευκολίας που δίνουν τα social media στον άνθρωπο να εκφράζει  δημοσίως τη γνώμη του. Μια κακή κριτική μπορεί να ζημιώσει την εταιρία, το τζίρο και να κρατήσει μακριά χιλιάδες πελάτες.
Τι συμβαίνει όμως όταν ο πελάτης είναι θυμωμένος και έρχεται να διαμαρτυρηθεί έντονα στην επιχείρησή μας; Πιθανά όλοι μας να έχουμε βρεθεί μάρτυρες ενός συμβάντος με έναν πελάτη που φωνάζει κα ωρύεται. Πολλές φορές μάλιστα, μπορεί να έχουμε βρεθεί εμείς στη θέση αυτή γιατί δεν εξυπηρετηθήκαμε όπως θα έπρεπε από μια Δημόσια Υπηρεσία ή γιατί κάποιοι μας έδωσαν ελαττωματικό προϊόν ή γιατί πέσαμε θύματα εκμετάλλευσης.
Ο θυμός μας, μπορεί να έγινε πολύ μεγαλύτερος και να εκτοξεύσαμε απειλές όταν ο άνθρωπος που δέχτηκε το παράπονό μας, ήταν εριστικός μαζί μας, δεν ήθελε να μας ακούσει και το μόνο που έκανε ήταν να προσπαθήσει να αμυνθεί και να δικαιολογηθεί, φυσώντας προκλητικά τον καπνό από το τσιγάρο του στο πρόσωπό μας.
 
Διαβάστε την συνέχεια εδώ:
www.myextension.gr/marketing-%cf%80%cf%89%cf%83-%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b9%ce%bc%ce%b5%cf%84%cf%89%cf%80%ce%b9%ce%b6%ce%bf%cf%85%ce%bc%ce%b5-%ce%b5%ce%bd%ce%b1-%ce%b8%cf%85%ce%bc%cf%89%ce%bc%ce%b5%ce%bd%ce%bf-%cf%80/

Comments