Skip to main content

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ ;

Εύστοχες συμβουλές για να δημιουργήσετε πετυχημένους και ιδιαίτερα ανταγωνιστικούς τίτλους άρθρων.

Ένας μεγάλος αριθμός επαγγελματιών και όχι μόνο αναρτά στο διαδίκτυο άρθρα ή δημοσιεύει σε περιοδικά και εφημερίδες.
Ο τίτλος είναι η 1η επαφή του αναγνώστη με το άρθρο και από αυτό εξαρτάται εάν θα κάνει κλικ για να το διαβάσει ή θα το απορρίψει. Επομένως, εάν δεν του τραβήξει το ενδιαφέρον ή την προσοχή σε δευτερόλεπτα το έχει προσπεράσει και έχει πάει στο επόμενο.
Αν κάποιος διαβάσει τον τίτλο αυτού του άρθρου “Ποιο είναι το μυστικό για να διαβάσει κάποιος το άρθρο σου;” είναι πολύ πιθανό να του δημιουργηθεί η περιέργεια να το διαβάσει. Αν ο τίτλος ήταν διαφορετικός, π.χ “Η σημασία του τίτλου για ένα άρθρο” πιθανά να είχε λιγότερο ενδιαφέρον από τον αναγνώστη.
Πολλές φορές δίνουμε μεγάλη σημασία στο περιεχόμενο του άρθρου και ελάχιστο χρόνο στην δημιουργία του τίτλου. Αυτό είναι ένα τεράστιο λάθος που πραγματικά μπορεί να «χαντακώσει» όλη την προσπάθειά που κάνουμε. Αν δεν βρούμε τίτλο που να τραβά την προσοχή θα ήταν καλό να μην δημοσιεύσουμε το άρθρο μέχρι να μας έρθει η έμπνευση.
Η επικεφαλίδα του άρθρου μας είναι εξίσου σημαντική γιατί θα εμφανιστεί στις μηχανές αναζήτησης, στα blogroll των φιλικών μας site και όπου γίνεται share από τους αναγνώστες. Αυτό μπορεί να προσδώσει μια τεράστια δυναμική αν ο τίτλος και φυσικά το περιεχόμενο στηθούν σωστά.
Προσωπικά, έχω γράψει αρκετά άρθρα, τα οποία ανάλογα με τον τίτλο που επέλεξα να δημοσιεύσω είχαν και διαφορετική τύχη. Ορισμένα άρθρα απογειώθηκαν σε αναγνωσιμότητα και άλλα πέρασαν απαρατήρητα γιατί δεν κατάφερα να γράψω έναν τίτλο που μπορεί να διεγείρει την προσοχή. Πάνω στα λάθη αυτά, κάνοντας την αυτοκριτική μου, χτίζω κάτι καλύτερο και βελτιώνω την απόδοσή  μου.
Ποια είναι όμως τα συστατικά στοιχεία και τα μυστικά ενός επιτυχημένου τίτλου;
Επιτυχημένος είναι ο τίτλος που ενημερώνει σωστά για το τι θα ακολουθήσει και δε δημιουργείται αποκλειστικά με σκοπό να κερδίσει τα κλικ γνωστών και αγνώστων. Πρέπει να ανταποκρίνεται στο περιεχόμενο της ανάρτησης, να μην είναι άσχετος και να μην περιέχει υποσχέσεις ευφάνταστες που απογοητεύουν τον αναγνώστη.
Διαβάστε τη συνέχεια εδώ:

Comments